Sık Sorulan Sorular

Kolay İade İle Siparişimi Nasıl İade Edebilirim?

  • eczaci.gen.tr üyeliğinize giriş yapınız.
  • “Hesabınız”da yer alan “Siparilerim” listesinden ilgili siparişinizi seçiniz.
  • “Sipariş Detayı” sayfasından “Kolay İade” butonuna basınız.
  • İade edilecek ürün/ürünleri ve iade nedeni seçiniz. Siparişinizde aynı üründen birden fazla varsa adet seçimi yapmayı unutmayın.
  • Ekranda çıkan kodu ve ilgili kargo firmasını not alınız.
  • İlgili kargo firması aracılığı ile kod geçerlilik süresi içinde ücretsiz gönderim yapınız.

Irsaliye formunun arka yüzünü doldurmanız gerekmektedir, doldurulması gereken alanlar:

  • İade edeceğiniz ürünün “stok kodu” nu belirtilen alana yazınız. Ürün stok koduna irsaliyenin ön yüzünden erişebilirsiniz, ürün açıklamasının hemen yanındaki kod stok kodu’dur.
  • İade sebebinizi işaretleyiniz.
  • Ad/soyad, Adres, Telefon ve İmza bilgilerini doldurunuz.

Doldurduğunuz irsaliye formunu, iade edeceğiniz ürünle aynı pakette göndermeniz gerekmektedir.

Ürün İade Şartları Nelerdir?

“Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” ürünü teslim aldığınızdan itibaren 15 gün’dür. İade işlemlerinin başlaması için iade etmek istediğiniz ürünün 15 gün içinde depomuza ulaşması gerekmektedir.

  • İade etmek istediğiniz ürünün ambalajının hasar görmemiş, kullanılmamış; barkodunun zedelenmemiş, kopmamış olması gerekir.
  • İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri orijinal kutusu ve tüm aksesuarları ile göndermelisiniz.
  • Tek kullanımlık, hızlı bozulan, son kullanma tarihi geçme olasılığı taşıyan ürünlerde yasa gereği cayma hakkı kullanılamaz.

Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, cinsel sağlık ürünleri, ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

Beğendiğim Ürünün ve Siparişimin “Teslimat Tarihini” Nasıl Öğrenebilirim?

Beğendiğiniz ürünün beden seçimi yaptıktan sonra “Sepete Ekle” butonu altında teslimat tarihini görebilirsiniz.

Siparişinizin teslimat tarihini görmek için eczaci.gen.tr üyeliğinize giriş yapınız.“Hesabınız”da yer alan “Siparişlerim” listesinden ilgili siparişinizi seçiniz.“Sipariş Detayı” sayfasına tıklayınız. Açılan sayfada “Tahmini Teslimat Tarihi” başlığında teslimat tarihinizi görebilirsiniz.

Siparişimin Kargo Durumunu ve Kargo Takibimi Nasıl Yapabilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde üyelik e-posta ve üyeliğinizde kayıtlı telefon numaranıza SMS ile bilgi paylaşıyoruz.

Kargo takibiniz için eczaci.gen.tr üyeliğinize giriş yapınız. “Hesabınız”da yer alan “Siparişlerim” listesinden ilgili siparişinizi seçiniz. “Sipariş Detayı” sayfasına tıklayınız. Açılan sayfada ürün listesi sağ üst köşesinde yer alan “Kargom Nerede” butonu ile kargo takibini yapabilirsiniz.

Değişim İşlemini Siteniz Üzerinde Nasıl Yapabilirim?

eczaci.gen.tr üyeliğinize giriş yapınız. “Hesabım” altında yer alan “Siparişlerim” listesinden ilgili siparişinizin “Sipariş Detayı” linkine tıklayınız. Açılan sayfada “Ürün Değişimi İstiyorum” butonuna tıklayınız. Karşınıza çıkan ekranda değişim istediğiniz renk/ beden/numara bilgilerini seçerek değişim talebini tamamlayabilirsiniz.
Onay sonrası ekranda çıkan değişim kodu ve ilgili kargo firmasını not alınız. İlgili kargo firması aracılığı ile kod geçerlilik süresi içinde değişim ürününüzü aşağıdaki işlemleri sağlayarak bize gönderiniz.

Ürün değişimi sağlandıktan sonra, seçilen ürün 5 gün boyunca sizin için rezerve edilmektedir. 5 gün içinde gönderilmeyen ürünler için değişim rezervesi sistem tarafından otomatik olarak iptal edilecektir.

Hangi Ürünlerde Değişim Talebinde Bulunabilirim?

Sitemizde firma stoklarından ve depo stoklarımızdan satılan ürünler mevcuttur. Satın aldığınız ürün depo stoklarımızda var olan ürün/ürünler ise değişim yapılabilmektedir.